ثواني ليتم تحميل الصور

الخميس، 4 يونيو 2009

يارب ارحمني ....


انصرف الناس

وهدأت الأصوات

وخشعت الأبصار

ولا تسمع إلا همس المسبحين

وأنين المتألمين

و صوت خرير دموع التائبين



ووجدت نفسي اكرر

اللهم لا تكلني إلى نفسي

اللهم لا تكلني إلى نفسي

اللهم لا تكلني إلى نفسي

ظللت اكررها ولا أدري لماذا ؟؟؟


ولما لا فإن الله إذا

ان وكل العبد الى نفسه وكله الى عجز وضيعة

وتفريط وذنب وخطيئة

وان وكله الى غيره

وكله الى من لا يملك له ضرا ولا نفعا

ولا موتا ولا حياة ولا نشورا

وان تخلى عنه استولى عليه عدوّه

وجعله أسيرا له. فهو لا غنى له عنه طرفة
عين ........
بل هو مضطر اليه على مدى الأنفاس في كل ذرة من ذراته ظاهرا وباطنا


يارب ارحمني .....


فـــارس غـــزة

هناك 7 تعليقات:

  1. يا رب حماااااااااااااااااك ....... اللهم لا تحرمنا فضل ما عندك بسوء ما عندنا يا أرحم الراحمين

    ردحذف
  2. يـــارب إن لـــم تغــفــر لــنا وتــرحمـــنــا لنــكــونن مــن الخاســـريـــن.

    ردحذف
  3. انا تعبانه اوى من الدنيا ومن البشر الا مش بتحس بحد ليه يارب انا راضيه بقضائك يارب بس بحمدك بس قوت التحمل لا توجد تانى

    ردحذف
  4. ياااااااااااااارب انا ضاااااااااااااائع
    ارشدني الطريق الصحيح وارزقني الهمه والعزيمه
    يا رب طال انتظاري يا رب صبرني

    ردحذف
  5. يارب ضااااق بي الكون يارب ارررحمني

    ردحذف

علق لو عايز